4/28/2016

15. Rumli a kamrában – polcépítés

Ahol van, ott általában a raktárhelyiség és/vagy a kamra a legszétszórtabb helyiség, főleg ha nincs elég polc ahová lehet pakolni.

Nálam is ez volt a helyzet tavaly és tavalyelőtt is.
A tavaly berakott két polc és az egy asztal már betelt, belaktam.
Neki is láttam szelektálni, de a nagy összepakolás, elpakolás után is kevés a férőhely és nagy a tömörülés-nyomorgás.
Szóval, elkezdetem szétszortírozni amit nem odavalónak gondoltam.

Aztán, mivel megkaptuk az új szelektív hulladékgyűjtő kukánkat, úgy tele is raktam papírhulladékkal, lapított műanyag flakonokkal, pár nem sokra használható üveggel és egy rakás fényes-színes újsággal ami még begyújtásra sem jó.
Na jó, esetleg nyílvessző fogónak jók ezek a fényes-színes lapok, de azt már készítettem kartonpapír hulladékból, így már nem kell. :)

Mire a végére értem már tudtam, hogy kelleni fog egy polc, mert még így is nagy a tömörülés a kamrában.

Neki is láttam faanyagot keresni hozzá, ami nem egy egyszerű feladat.

Innen-onnan összeszedtem pár régi padlódeszkát és felújítások miatt volt két teljes szál bramakléc is itthon.
A két bramakléc kicsit vastagabb a tetőlécnél, ezért pont alkalmas volt a polc 4 lábának.
A 2 db 405 cm-es lécet félbe vágtam.

A padlódeszkákból készítettem 3 pár polcdeszkának valót.
Kellett még néhány régi de még használható tetőléc, hogy az egyes szintek áthidaló, összekötő és merevítő elemeit elkészítsem.

Az összeillesztés és az összeszegelés a munka legizgalmasabb része, mert olyankor nagyon látványos a folyamat előrehaladása.

Az építésről pár kép:






Az elkészült polc be lett állítva, háttérben a zsúfoltság sarkával :)


Nem szépségversenyre készült darab, de egy festés után újabbnak fog hatni.
Amikor marad majd festék azt rá fogom kenni.
Azóta már telepakoltam a polcot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése